BACLAVA PENTRU TEOCTIST


RETETA ASTA ESTE TATARASCA, DE LA MAMA EI. O AM DE LA PRIETENA MEA DRAGA LEYLA.

Ingrediente:

Aluat:

doua oua

250 ml smintina

15 linguri de ulei

sare faina cit cuprinde pt a obtine un aluat nu prea tare

Umplutura

nuca

miere

Sirop

750ml apa

400g miere

zeama de la o jumatate de lamiie.

Se framinta bine aluatul, se lasa la odihna cam 15 min invelit in folie, apoi se iau bucati cit o nuca din care se intind foi foarte subtiri. Se pun doua-trei foite de aluat cu ulei intre ele, se impaturesc in patru si se mai intind o data, cit se poate de subtire. Pt a nu se rupe se dau cu faina pe o singura parte.

Pt baclava se pune un sfert de miez de nuca si se impacheteaza sub forma de triunghi.

Pt sarailie se intinde o foaie dreptunghiulara cu latimea cam de 6 cm pe care se intinde nuca macinata amestecata cu miere. Se ruleaza, iar ruloul se taie in bucati. Se coc la foc iute. Dupa ce s-au racit se insiropeaza.

Acest articol a fost publicat în distractie in bucatarie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la BACLAVA PENTRU TEOCTIST

  1. Seismo spune:

    Lu’ preafericitu’ ii dai ratzeta… eu am iesit in castig, ca am papat live😀

  2. GeoX spune:

    Mmmmmmmmmmmmmm🙂

  3. TINA spune:

    Mi-ai lasat gura apa, Andooooo

    • zakuskareasa spune:

      ce sa-ti fac eu daca nu ai venit cu noi? pe linga saniuta cea infecta (pe care n-am avut-o), puteai gusta si sarailie🙂

Lasă un răspuns

