PASTA DE HREAN


Hreanul se toaca pe robot, apoi se trece in blender pt o maruntire mai avansata. In timp ce functioneaza blenderul se adauga otet, sare, zahar si apa daca mai e nevoie, pina cind se obtine o pasta destul fluida. Se pune in borcane cu filet, de preferinta cit mai mici, cele de la mincarea pt copii sint cele mai bune. Cui ii place, poate pune si un ardei iute in fiecare borcan, un saculet cu boabe de mustar sau o ceapa. In loc de zahar se poate folosi miere.

Acest articol a fost publicat în distractie in bucatarie și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la PASTA DE HREAN

  1. Oana Ciurea spune:

    In sfarsit am gasit o reteta de pasta ! Multumesc mult de tot, o sa incerc cu siguranta! Se poate pastra si in camara sau doar in frigider? Dispun de loc limitat, am tot felul de siropuri care nu rezista in camara, fiind fara fierbere.

    • zaku spune:

      Eu o pastrez in frigider sau in beci. Tine cam doua luni, apoi devine cumva amara. Dar eu am mereu hream proaspat, toamna il scot din gradina si-l tin in beci, in sac de plastic. Pasta o prepar cam la 5-6 saptamini.

Lasă un răspuns

