Piine irlandeza


Zilele trecute am facut o piine dupa reteta Laurei Adamache, am inlocuit insa laptele cu apa minerala:

Se aprinde cuptorul si se baga o cratita de 22 – 25 cm cu capac.

In masina de piine am pus 200 ml lapte acru si 170 ml apa minerala, 450 g faina, o lingurita de sare si una rasa de bicarbonat. Am modelat piinea, am taiat-o deasupra in cruce si am bagat-o repede in cratita.

Se da la cuptor cu capac, cam 45 min, apoi daca e nevoie, se lasa si fara capac, sa se rumeneasca. La mine nu a mai fost nevoie. Cred ca data viitoare o sa presar chimen si mac deasupra.

Acest articol a fost publicat în distractie in bucatarie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

